«خرگیوش» با ترکیب انصاری،عزتی،حمیدیان در راه جشنواره فیلم فجر

دیباچه: حبیب اسماعیلی گفت:«فیلم «خرگیوش» کمدی متفاوتی‌ست که روایت‌گر دغدغه‌های نسل امروز است.»
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خرگیوشِ» مانی باغبانی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی دیباچه گفت:«پروسه استفاده از ویژوال افکت، کمی زمان‌بر است و هنوز مراحل صداگذاری فیلم به پایان نرسیده است اما «خرگیوش» به جشنواره خواهد رسید و به زعم بسیاری از دوستانی که فیلم را در مرحله تدوین دیده‌اند؛ مخاطب با اثری متفاوت و جذاب مواجه خواهد بود.»
حبیب اسماعیلی در مورد پروسه تولید این فیلم و هزینه‌های ساختش گفت: «تقریبا می‌توانم بگویم که «خرگیوش» فیلم پرهزینه‌ای است. البته اتفاقاتی هم در این بین افتاد: همزمان با عید فیلمبرداری را تعطیل کردیم و فروردین‌ماه کار به تعویق افتاد. از طرفی هزینه اجاره ویلایی بزرگ به مدت سه ماه هزینه‌بر بود و به خاطر دوربین‌ها و وسایلی که در ساختمان نصب شده بود، باید آن‌جا را حفظ می‌کردیم. همچنین گروه امیر بدری، برای بدلکاری در این پروژه ما را همراهی کردند.»وی در ادامه افزود: «به هر حال ما هم زمانی جوان بودیم و با علاقه‌مندی به سینما وارد این حرفه شدیم و این مسیر را طی کردیم.»اسماعیلی در آخر هم گفت: «فیلم سینمایی «خرگیوش» یک کمدی متفاوت است و مانی باغبانی دغدغه‌های نسل خودش را به خوبی روایت می‌کند.
حضور بازیگران خوبی چون سیامک انصاری، جواد عزتی و بابک حمیدی در این فیلم و هماهنگی آن‌ها با هم در فیلم نتیجه خوبی داشته است و همان‌طور که اشاره کردم دوستانی که فیلم را دیده‌اند، می‌گویند: «فیلم خوبی‌ست»»

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :