دولت پای خود را از امور داخلی خودروسازان بیرون بکشد

یک کارشناس خودرو با اشاره به دخالت وزارت صنعت در صنعت خودروسازی گفت: دخالت دولت در صنعت خودرو و حمایت از آنها موجب شده تا کار صنعت خودروسازی خراب شود.
اسماعیل شجاعی، کارشناس صنعت خودرو در خصوص درباره اینکه بعضی از خودروسازان در سامانه یکپارچه هنگام تحویل خودرو به متقاضیان، خودروهای دیگری را تحمیل می‌کنند، اظهار کرد: متأسفانه با یک آشفتگی عجیب در کلان حکمرانی و سیاست‌گذاری در صنعت خودرو مواجه هستیم. در واقع در نظام برنامه‌ریزی کشور، سند راهبردی و چشم‌انداز مناسبی برای صنعت خودرو ترسیم نشده است و با بلاتکلیفی روزمرگی می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری سرزمین پویانیوز و به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی “تهران ۲۰”، وی با اشاره به دخالت وزارت صنعت در صنعت خودروسازی تصریح کرد: دخالت دولت در صنعت خودرو و حمایت از آنها موجب شده تا کار خراب شود.
کارشناس صنعت خودرو عنوان کرد: متأسفانه تا زمانی که شایسته سالاری در کل سیستم حاکم نشده است، نمی‌توان نتیجه ثمر بخشی را انتظار داشت. به تعبیری مادامی که دولت با استراتژی نتواند به جبران زیان انباشته خودروسازان بپردازد، نمی‌توان انتظار رشد تولید و کیفیت خودرو را داشت.

1402/10/4

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :