فروش لیزینگی خودرو به بازنشستگان کشوری پایین تر از قیمت بازار

معاون امور اقتصادي و سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي کشوري از فروش ليزينگي خودروهاي داخلي با قيمتي پايين تر از نرخ شرکت هاي ليزينگ، به بازنشستگان کشوري خبر داد.
محمود #شهشهاني پور با بيان اينکه در سال «اقتصاد مقاومتي؛ توليد و اشتغال» صندوق بازنشستگي کشوري تصميم گرفته است تا بازنشستگان تحت پوشش اين صندوق از خدمات ليزينگ بهره مند شوند، گفت: شرکت ليزينگ آتبه صبا مجري اين طرح صد در صد متعلق به صندوق بازنشستگي کشوري است و در فاز نخست، قرار است تعداد محدودي خودروهاي داخلي با شرايط ليزينگ و با نرخ سود پايين تر از بازار يعني حداکثر ۱۶ درصد را به بازنشستگان تحت پوشش واگذار کند.
وي با بيان اينکه محصولات شرکت ايران خودرو براي فاز نخست اين طرح در نظر گرفته شده است، گفت: تلاش صندوق بازنشستگي حمايت از توليد داخل است. همچنين، صندوق به دنبال ارائه خدمات و تسهيلاتي است که براي بازنشستگان قابل استفاده و مقرون به صرفه باشد.
شهشهاني پور ادامه داد: بازنشستگان کشوري، از اواخر هفته آينده مي توانند با مراجعه به سايت صندوق بازنشستگي کشوري به نشاني cspf.ir براي خريد خودروهاي ليزينگ ثبت نام کنند. در شرايطي که تعداد ثبت نام کنندگان از تعداد خودروهاي فاز نخست بيشتر باشد، فروش خودرو در فازهاي بعدي ادامه خواهد يافت.
وي در خصوص چگونگي پرداخت اقساط خودرو گفت: شرايط و ضوابط حاکم بر اين واگذاري از ضوابط واگذاري خودروها به صورت ليزينگي تبعيت مي کند. تنها تفاوت موجود به پايين بودن نرخ اين واگذاري و کسب منافع بيشتر توسط بازنشستگان باز مي گردد.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :