عدم ارایه خدمات مرکز تلفن بانک‌پاسارگاد، به‌منظور انجام عملیات ارتقا و پشتیبانی

به اطلاع مشتریان گرامی می‌رساند؛ به منظور انجام عملیات ارتقا و پشتیبانی، مرکز تلفن بانک‌پاسارگاد، از ساعت22روز پنج‌شنبه مورخ 5 مرداد 1396 تا ساعت2 بامداد، غیر فعال بوده و مرکز ارتباطات بانک در این ساعات خارج از سرویس است.
مشتریان ارجمند می‌توانند در حوزه کارت و پایانه‌های فروشگاهی با شماره تلفن 23505 (پرداخت الکترونیک پاسارگاد) تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :