راه‌اندازی سامانه 111 ارتباط مردم با دولت را سامان می‌دهد

معاون حقوقی رییس‌جمهوری گفت: با راه‌اندازی سامانه 111 نحوه ارتباط گیری مردم با دولت سامان پیدا کرده و اصل تکریم مردم از جایگاه بالایی برخوردار شده است.
به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قزوین گفت: در گذشته مردم  در نحوه ارتباط گیری با  دولت با سختی‌ها و مشکلاتی مواجه بودند و در پیگیری نامه‌های خود با مشکلاتی رو به رو می‌شدند که این مشکل با راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی تا حدود زیادی برطرف شد.انصاری اظهار کرد: با وجود سامانه 111 قبل از سفر رییس‌جمهوری به هر استانی پیگیری‌ها آغاز می‌شود و مردم می‌توانند مطالبات، شکایات و نظرات خود را به صورت تلفنی مطرح کنند.معاون حقوقی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: مردم پس از اعلام نظرات خود  و دریافت کد پیگیری می‌توانند به وسیله فرآیند طراحی شده، مشکلات خود را پس از گذشت زمان مورد نظر پیگیری کنند.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :