نماینده مردم آمل در مجلس: ایران به ازای هر فرد در عملیات تروریستی تهران یک موشک روانه مواضع داعش کرد

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: حرکت نیروهای ایران بسیار کوبنده بود، زیرا به ازای هر فردی که داعش برای انجام عملیات تروریستی در تهران اعزام کرد، یک موشک روانه مواضع داعش کرد.
به گزارش سرزمین پویا، دکتر عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با سفیر هراز با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه اظهار کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران در قبال نقض خط قرمز کشور، یعنی امنیت مردم کوبنده است.
وی با بیان اینکه بارها جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که سلاح و نیروهای نظامی ما برای دفاع از کشور است، بیان کرد: اگر حمله‌ای به ایران شود، قطعا پاسخ محکم دریافت می‌کنند و هیچ حمله‌ای را بی پاسخ نمی‌گذاریم، فرقی ندارد حمله از سوی یک گروه تروریستی یا یک کشوری انجام شود، زیرا پاسخ به این اقدامات را قاطعانه می‌دهیم.
نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر اینکه حمله موشکی ایران به مواضع داعش در کشور دیگری انجام شد، ادامه داد: ایران متحد نظامی سوریه است و با اجازه دولت قانونی آن کشور، حق داریم عملیات نظامی انجام دهیم.
یوسفیان ملا با بیان اینکه حمله جمهوری اسلامی ایران به مواضع داعش با اقدامی که سایر کشورها بدون اجازه در سوریه بمباران می‌کنند، متفاوت است، گفت: حرکت نیروهای ایران بسیار کوبنده بود، زیرا به ازای هر فردی که داعش برای انجام عملیات در تهران اعزام کرد، جمهوری اسلامی یک موشک را روانه مواضع داعش کرد تا درسی برای این گروه تروریستی و دشمنان ایران باشد که قطعا اثرات پیشگیرانه دارد.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :