پاي رايتل به ثامن باز شد
سرويس USSD موسسه اعتباري ثامن بر روي خطوط رايتل هم براي بهرهبرداري بيشتر همانند ايرانسل و همراه اول راهاندازي شد. به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن با استفاده از USSD موسسه اعتباري ثامن ميتوان از خدماتي نظير خريد شارژ، اطلاع از موجودي و ديگر خدمات موسسه استفاده کرد.
اين سرويس به نصب هيچگونه برنامه نرمافزاري و يا دسترسي به اينترنت نياز ندارد و تنها از طريق شمارهگيري کد #6788* قابل استفاده و بهرهبرداري است.
اطلاعات در اين سرويس به صورت کدگذاري شده در بسترUSSD ارسال و دريافت مي شود، به گونهاي که امکان سوء استفاده از آن وجود نخواهد داشت و از امنيت بالايي برخوردار و بر پايه اصول ارسال و دريافت پيام رايگان بوده و در هر مکان و زماني قابل استفاده و نيازي به تلفن هاي هوشمند ندارد و تمام گوشيهاي موجود در بازار از ارسال و دريافت اين گونه پيامها پشتيباني ميکنند.
تدوين طرح جديد بازاريابي در «ثامن»
مدير حوزه سه خراسان رضوي گفت : کميته بازاريابي ميتواند با تدوين طرح و محصولات جديد نقش مهمي در رشد ثامن داشته باشد.
حجت اله دادپور در جلسه کميته بازاريابي حوزه سه خراسان رضوي اظهار داشت : با روانسازي تسهيلات ، مصرف منطقي منابع و رعايت کامل موازين شرعي به اعطاي تسهيلات به مشتريان اقدام شود.
وي بابيان اينکه به وصول مطالبات با حساسيت ويژهاي نگريسته شود افزود :روساي شعب و کليه کارکنان صف با همکاري و کار تيمي منسجم حجم مطالبات شبکه را کاهش دهند .دادپور ضمن اشاره به عملکرد حوزه در شش ماه ابتداي سال افزايش و شتاب بيشتر در جذب منابع را خواستار شد و تصريح کرد : تمام تلاش خود را براي جلب رضايت مشتريان انجام دهيد چراکه رضايت مشتريان تضمينکننده آينده و جايگاه موسسه خواهد بود.
معاون حوزه سه خراسان رضوي نيز در اين جلسه گفت : يکي از مهمترين مشکلات در امر بازاريابي چرخه عمر مشتري و مدتزمان حضور وي از لحظه ورود تا خارج شدنش از مجموعه است که بايد موردتوجه و بررسي قرار گيرد .
افزايش اختيارات حوزهها با ايجاد نواحي چهارگانه»ثامن»
مدير حوزه مازندران موسسه اعتباري ثامن با اشاره به تقسيمات جديد ناحيهها از افزايش اختيارات حوزهها در آينده نزديک خبر داد.
قربان اصغري آق مشهدي در جمع روساي شعب افزود: رعايت اخلاق حرفهاي و برخورد مناسب با مشتري جزي از اصول و اولويت ارائه خدمات موسسه به مشتريان است. رفتار حرفهاي و علمي در محيط کار با ايجاد جو صميمي در شعب دو عامل مؤثر دررسيدن به اهداف است.وي در اين جلسه به تشريح عملکرد شعب در بخشهاي منابع، مصارف ، مطالبات و خدمات نوين ،پرداخت و بر نظارت و کنترل نيروها و برخورد با کارکنان خاطي تاکيد کرد.وي نيروي انساني متعهد ، باکيفيت و داراي تعلقخاطر سازماني را ازجمله مزيتهاي رقابتي موسسه در مقايسه با ساير رقبا دانست و تصريح کرد: بايد منافع کارکنان و سازمان در يک راستا بوده تا باعث بروز آسيب نشود.عارف اسلامي معاون حوزه مازندران در اين جلسه ترسيم برنامه و اهداف را با در نظر گرفتن استراتژي مناسب براي موفقيت هر سازماني را ضروري دانست و رمز بقاء سازمانها را تغيير بهموقع و متناسب اهداف و برنامهها با فرصتها و تهديدات موجود دروني و بيروني عنوان کرد.