موسسه ثامن

معرفي طرح هاي تسهيلاتي «جديد منعطف» از سوي ثامن
مشاور عالي مديرعامل موسسه اعتباري ثامن گفت: با توجه به تغيير سياست‌هاي بانک مرکزي ، بايد آئين‌نامه‌ هاي سازمان امکان طراحي، طرح هاي جديد انعطاف پذير تسهيلاتي و سپرده‌اي را در چارچوب قوانين داشته باشد.فتحعلي خوشبين با بيان اينکه در تدوين طرح‌ها بايد محاسبات دقيق انجام شود تا ميزان سود موسسه مشخص و مسير سودهي مختل نشود، اظهار داشت: بايد با نظرسنجي و بررسي‌ دقيق عملکرد و ماندگاري طرح‌هاي تسهيلاتي و سپرده‌اي ميزان جذب منابع مشخص شود.خوشبين افزود : گزارش ماهانه ميزان استقبال مشتريان و معوقات هر طرح را مشخص تا نسبت به آن تصميم‌گيري بهتري ‌شود.
نظام پيشنهاد‌ات مجراي براي ارزشيابي انديشه‌هاي کارکنان
مدير تحقيق و توسعه موسسه اعتباري ثامن از ارائه 364 پيشنهاد به سامانه نظام پيشنهادات خبر داد و گفت: تعداد 275 پيشنهاد در دست بررسي است .سياوش گودرزي نظام پيشنهاد‌ات مجراي براي ارزشيابي انديشه‌هاي کارکنان عنوان کرد و  با ارائه عملکرد 2 ماهه سوم سال 1395 سامانه نظام پيشنهاد‌ات گفت: تعداد پيشنهاد‌هايي که در مدت‌زمان ذکرشده در دبيرخانه مرکزي ثبت شده 364 پيشنهاد است. که از اين تعداد 6 طرح به‌صورت گروهي به ثبت رسيده است.
اجراي دقيق بخشنامه ها تضميني براي رشد «ثامن»
معاون حوزه يک فارس موسسه اعتباري ثامن گفت : شعب نسبت به اجراي دقيق بخشنامه‌ها و آگاهي همکاران از مفاد آن برنامه‌ريزي هاي دقيق داشته باشند چراکه اجراي دقيق بخشنامه‌ها مشکلات کاهش شعب را کاهش و تضميني براي رشد سازمان است.مدير حوزه يک فارس در اين جلسه گفت : نيروي انساني نقش تعيين‌کننده‌اي در پيشبرد اهداف  سازمان دارد که توجه به آموزش مستمر آنان در دستور کار است.قاسم يقطين در جمع روساي شعب حوزه يک فارس با تأکيد بر تعامل با مشتريان و مشتري مداري، ايجاد بسترسازي براي رضايت کارکنان، مبناي عملکرد موسسه را انجام کارها به‌صورت حرفه‌اي و علمي با در نظر گرفتن آموزش نيروي انساني ماهر دانست.وي همچنين افزود : آمار مبناي فعاليت بانک‌ها است. لذا بايد در هدف‌گذاري شعب‌ به اين مقوله توجه کافي شود .يقطين با ارائه آمار عملکرد شعب در بخش منابع ،مصارف ،مطالبات  خطاب به روساي شعب اصول کار حرفه‌اي بانک‌ را جذب منابع، مصارف و کاهش مطالبات به‌منظور دستيابي به سود عنوان کرد.
کارکنان شعب بايد مشاور اقتصادي مشتريان باشند
مدير حوزه دو خراسان رضوي گفت : شرايط رقابتي در بازار پول به نحوي شده است که تنها ارائه خدمات کافي نيست بايد مشاور اقتصادي مشتريان بود.مجتبي آموزش در جلسه کميته بازاريابي حوزه دو خراسان رضوي اظهار داشت : مديران شعب بايد زمينه جلب مشتريان به شعب را فراهم کنند و با استفاده از حضور مشتري در شعبه به شناخت نيازهاي آنان پرداخت.
وي افزود: بايد شيوه خدمت رساني به نحوي باشد که هريک از مراجعه کنندگان به شعب با يکبار مراجعه تبديل به مشتري و سپرده گذار دائم شرکت باشند.معاون حوزه دو خراسان رضوي نيز در اين جلسه گفت : احترام به ارباب‌رجوع و تكريم مشتري جزء اساسي‌ترين سياست‌هاي مؤسسات و سازمان‌ها است كه از آن با عناوين چون «مشتري نوازي»و «مشتري محوري» ياد مي‌شود .
امير کاريزنوي  در ادامه تصريح کرد :  مشتريان رفتارها و نقش‌هاي ايفاء شده توسط کارکنان شعب را بيش از ساير جنبه‌هاي عمليات به خاطر سپرده و کارکنان يک شعبه بخشي از خدمات بانک محسوب شوند.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :