سپهر، نشریه ای در تراز حرفه ای هاست

از زمان احراز مسئولیت ریاست جدید اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران، وی با تکیه بر تجربیات و بن مایه های فکری و حرفه ای برای استفاده از ظرفیت و پتانسیل نشریه سپهر در اولین شماره این نشریه در دوره جدید مدیریتی، تنوع، خلاقیت، پایبندی به اصول حرفه ای در نگارش و صفحه آرایی و مطالب جذابی که مد نظر بوده را استارت زد و به منظور قرار گرفتن بر صدر نشریات درون سازمانی کشور ترسیم کرده است.
ممزوج بودن نام مرحوم مهندس مفرح با بانک صادرات از چشم تیزبین تیم اداره کننده نشریه سپهر و مخاطبین فهیم آن دور نمانده است و در ویژه نامه ای
که مقارن با سالروز تاسیس این بانک منتشر شد به بازنشر دیدگاه ها و نظرات بنیانگذار بانک صادرات ایران پرداخت که حاکی از ممتاز بودن جایگاه نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه بانک از منظر وی می باشد. دیدگاه هایی که هنوز برای نسل کنونی دارای جذابیت و اثرگذاری است.
در واقع مهندس مفرح نمادی از ژرف اندیشی مدیران بانک صادرات ایران و سرمایه ارزشمندی برای این بانک در گذر زمان می باشد.در کنار پرداختن به دیدگاه های مرحوم دکتر مفرح نشریه سپهر به نقل از دکتر سیف سکاندار کنونی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که مدیریت بانک صادرات را در سال های گذاشته بر عهده داشته است، آورده است: این افتخار برای بانک صادرات ایران وجود دارد که بسیاری از مدیران بانکی کشور از بانک مرکزی گرفته تا بانک های خصوصی تازه تاسیس از این بانک برخاسته اند.بازتاب تحسین مسئولان ارشد دستگاه های نظارتی کشور از نظم، انضباط و منش کارکنان حراست و حفاظت بانک صادرات ایران از زبان مدیرعامل بانک در زمره مطالبی است که در این شماره به آن پرداخته شده است.
بازگویی خاطره مربوط به گشایش حساب ۱۰ حضرت امام خمینی(ره) در بانک صادرات،دل گویه های پیشکسوتان از خاطرات شیرین خدمت در بزرگترین بانک مردمی کشور،توصیه های مدیریتی،انعکاس اهم اخبار مدیریت شعب استانها و انعکاس رویدادهای مهم این بانک در زمره مطالبی است که خوانندگان می توانند در این شماره از نشریه سپهر مطالعه نمایند.
به نظر می رسد در این دوره از فعالیت نشریه استفاده از ظرفیت خانواده بزرگ بانک صادرات برای غنابخشی بیشتر به نشریه داخلی بانک از اولویتهای جهانی در اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران است.همزمانی تغییرات کیفی و ماهوی در نشریه سپهر با سالروز تاسیس بانک صادرات ایران مصداقی از حسن سلیقه مدیر روابط عمومی است که در پرتو این رویکرد مطلوب می توان امیدوار بود که این تغییر نقطه عطفی در سرعت بخشی کیفیت گرایی ویترین مکتوب بانک صادرات ایران باشد.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :