دریافت #نشان_تعالی #چهار_ستاره #روابط_عمومی توسط روابط عمومی #موسسه_اعتباری_ملل

روابط عمومی موسسه اعتباری ملل در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران موفق به دریافت نشان تعالی ۴ ستاره شد.
به گزارش سرزمین پویا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با شعار تعالی‌خواهی، تدبیری امید بخش عصر روز چهارشنبه ۲۵مرداد۹۶ با حضور تعدادی از مسئولان فرهنگی و جمعی از پیشکسوتان و اساتید علوم ارتباطات و مدیران روابط عمومی در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد و بر اساس ارزیابی و ممیزی‌های تعیین شده «نشان چهارستاره تعالی در روابط عمومی» به روابط عمومی موسسه اعتباری ملل اهدا شد.
نشان چهارستاره تعالی در روابط عمومی بر اساس الگوی سرآمدی در روابط عمومی به روابط عمومی‌هایی تعلق می‌ گیرد که حداقل ۵۰ درصد امتیاز ممکن از یک هزار امتیاز را کسب کند.
هوشمند سفیدی دبیر ششمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی، تعالی‌خواهی را مقدمه پیشرفت و رسیدن به جایگاه رفیع در روابط عمومی قلمداد کرد و افزود: یک روابط عمومی سرآمد باید در همه ابعاد و جنبه ‌ها از عملکرد و ساختار تا رویکرد و کارایی در سطح بالایی باشد. در بررسی و ممیزی هر روابط عمومی نتایج آن را به روابط عمومی‌ها برای آگاهی از وضعیت خود و اصلاح امور اعلام کردیم.
سید حجت هاشمی یرکی رئیس روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، تعالی خواهی را مقدمه پیشرفت و رسیدن به جایگاه رفیع در روابط عمومی قلمداد کرد و افزود: از نشانه‌های کسب رضای پروردگار، خدمت به بندگان اوست و نصب‌العین قرار دادن حریم و حرمت بندگان خداوند در هر کار و هر فعالیتی بر ما و بر همگان واجب است.
به ثمر نشستن زحمات خانواده‌ی بزرگ ملل در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران موجب شد تا موفق به دریافت نشان چهار ستاره تعالی در روابط عمومی شویم. دستیابی به این افتخار حاصل تلاش و زحمات همکاران ما در ستاد و شعب موسسه اعتباری ملل است. این موفقیت را خدمت تمامی همکاران گرامی تبریک عرض می نمایم.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :