عضو هیات مدیره بانک: تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتریان، بهترین راهبرد تبلیغاتی برای بانک است.

بیست و سومین جلسه کمیته بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران به ریاست تلیکانی، عضو هیات مدیره و با حضور روسای ادارات امور استان ها، اعتبارات، روابط عمومی و بازاریابی، فن آوری اطلاعات، سازمان و برنامه ریزی و حسابداری و بودجه برگزار شد.
به گزارش سرزمین پویا، روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تلیکانی در این جلسه با اشاره به ساختار سازمانی بانک و نقش تبلیغات در حوزه های مختلف بیان داشت: ماهیت این بانک به نحوی است که بیشتر با اقشار ضعیف و نیازمند جامعه در ارتباط می باشد؛ از این رو توجه به سجایای اخلاقی و مهربانی در برخورد با مشتریان به عنوان یک راهبرد تبلیغاتی مناسب و کارآمد تلقی می شود.
وی افزود: اهتمام در امور مشتریان، راهنمایی و تشریح صحیح سبد محصولات و طرح های درخواستی، برقراری تعامل و ارائه خدمات متمایز در تمامی سطوح به تنهایی از روش های ساده تبلیغاتی در شعب به شمار می آید که با ایجاد در رضایتمندی در مشتریان، آنان را برای معرفی بانک به سایرین ترغیب می نماید.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: برای عملکرد بهتر و موثر تبلیغات نیاز است تا کارگروهی تشکیل گردد؛ با راه اندازی نظام پیشنهادات می توان به ایده های جدید در حوزه های تبلیغات و بازاریابی و همچنین بومی سازی و انطباق این ایده ها با توجه به شرایط استان ها دست یافت.
تلیکانی بر تمرکز روی افتتاح حساب جاری تاکید کرد و گفت: با توجه به خدمات مضاعفی که بانک به گردش نقدینگی در حساب جاری اشخاص اختصاص داده است که دریافت تسهیلات از محل معدل حساب ایجاد شده تنها بخشی از آن می باشد، لازم است تا شعب بر فراخوان و گسترش افتتاح این نوع حساب ها تلاش نمایند.
در ادامه جلسه، ارزیابی طرح ها، پیشنهاد ایده های جدید و بررسی راهکاری تبلیغاتی برای دستیابی به بازارهای جدید در دستور کار جلسه قرار گرفت و رهنمودهای لازم در این خصوص ارائه شد.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :