سامانه خودکار برقراری تماس با مشتری راه‌اندازی شد

سامانه برقراری تماس به صورت خودکار با مشتری به منظور اعلام انقضا و درخواست تمدید بیمه‌نامه از سوی بیمه سرمد راه‌اندازی و عملیاتی شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، سیستم به صورت خودکار سه روز پیش از تاریخ انقضای بیمه‌نامه با مشتری تماس حاصل نموده و موضوع انقضای بیمه‌نامه را با قرائت متنی مشابه با متن پیامک تمدید بیمه‌نامه به ایشان اعلام می‌دارد.
شایان ذکر است، این سامانه همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۰ عصر نسبت به برقراری تماس با بیمه‌گذاران محترم اقدام نموده و در صورت عدم پاسخگویی تا سه بار روند شماره‌گیری را تکرار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :