پاسخگویی معاون مهندسی وپشتیبانی ورییس اداره امور مدیران بانک انصار به مشتریان وکارکنان

بر اساس برنامه ریزی وزمانبندی از پیش اعلام شده ،در سومین مرحله از اجرای طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار با مشتریان و کارکنان این بانک که در مرکزخدمات مشتریان صورت گرفت، سعیدی،معاون مهندسی وپشتیبانی و لطفی رییس اداره امور مدیران در مرکز خدمات مشتریان این بانک حضور یافته وپاسخگوی مشتریان وکارکنان بانک بودند.
به گزارش اداره کل بازاریابی وتبلیغات، تماس گیرندگان، ضمن قدردانی از اجرای طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد، در گفتگو با معاون مهندسی وپشتیبانی در خصوص ایجاد صندوق امانات در شعب،امکانات رفاهی وتجهیزات شعب،ورنگ لباس سازمانی کارکنان وتشکر از پیگیریهای انجام شده در جهت رفع نواقص ومشکلات انعکاس یافته به بانک مطالب ارزشمندی را بیان کردند.همچنین مشتریان وکارکنان بانک در گفتگو با رییس اداره امور مدیران در خصوص نحوه جابجایی مدیران وتقدیر از پیشکسوتان بانک به بحث وتبادل نظر پرداختند.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :