دریافت سه گواهینامه مدیریت کیفیت توسط بیمه‌کوثر

alternative title

دریافت سه گواهینامه مدیریت کیفیت توسط بیمه‌کوثر

شرکت بیمه‌‌کوثر با تمرکز بر رضایت‌مندی مشتریان موفق به دریافت سه گواهینامه بین‌المللی استاندارد ISO10002، ISO10004 و ISO10015 در حوزه سیستم‌‌های مدیریت کیفیت شد.
به گزارش سرزمین پویا؛ این شرکت موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2014)؛ راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان (ISO10004:2012) و استاندارد بین­‌المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015) شد.مسعود طاهری با بیان اینکه مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت‌های شرکت است، گفت: این شرکت به‌منظور ارتقای سیستم مدیریت کیفیت، اصلاح و بهبود فرایندها و بهبود عملکرد و همچنین تحقق آیین‌نامه شماره «71» مصوب شورای‌عالی بیمه (با موضوع حمایت از حقوق بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و صاحبان حقوق آن‌ها)؛ اجرای فرایند شناسایی، مستندسازی، پیاده‌سازی و انطباق با الزامات قانونی برای کسب سه استاندارد ایزو در حوزه مدیریت کیفیت را در دستور کار خود قرار داد.


روابط‌عمومی و اعلام رییس اداره سازماندهی و توسعه مدیریت برنامه­ریزی و پایش عملکرد بیمه‌کوثر

  • اشتراک در:
 آغاز مرحله دوم فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه‎گذاری توسط بانک آینده  رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: تاثیر چشمگیر مشارکت بانک شهر در اجرا و تکمیل پروژه‌های شهری

0 نظر

ارسال نظرات شما

0

alternative title

آخرین خبرها

شبکه های اجتماعی

ما را در تلگرام دنبال کنید

https://t.me/sarzaminpooya

ما را در توییتر دنبال کنید

#tee

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

http://instagram.com/sarzaminpooya

ما را در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/sarzaminpooya

عناوین اصلی

  • alternative title
  • alternative title
  • alternative title
  • alternative title
  • alternative title
image title here

Some title