مدیر عامل بانک ایران زمین مطرح کرد؛ امکان ترسیم نقشه سفر مشتری در بانکداری دیجیتال

alternative title

مدیر عامل بانک ایران زمین مطرح کرد؛ امکان ترسیم نقشه سفر مشتری در بانکداری دیجیتال

مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتارمشتری در بهبود ارائه خدمات بانکها افزود:در بانکداری جدید برای ارائه خدمات وتولید محصولات،مشتری در مرکز و نقطه‌ توجه بخشهای مختلف قرار دارد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیر عامل این بانک با اشاره به اینکه بانکداری وارد مرحله‌ی جدیدی از سیر تکامل خود در تعامل با مشتریان شده است، گفت: تمامی کسب و کارها امروز بدون در نظر گرفتن نقش خدمات بانکی امکان تکمیل چرخه‌ی ارائه و فروش محصول به مشتریان خود را ندارند.

پورسعید افزود: در بانکداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت شده است، نقش شعب متفاوت شده‌ است؛ در حال حاضر زمان و مکان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانکها باید در تمامی زمانها و مکانها، به تمامی مشتریان خدماتی مناسب و با کیفیت ارائه کنند.

مدیرعامل بانک ایران زمین تحولات دیجیتال و به کارگیری آن در عرصه بانکداری را نقطه عطفی مهم دانست و اظهار داشت: در گذشته درکی از رفتار مشتری وجود نداشت، بانکها به صورت سنتی اقدام به تولید محصول و خدمت می‌کردند. در عصر دیجیتال آگاهی آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک اصلی تصمیم گیری است. این آگاهی از شناخت نقاط برخورد و تحلیل رفتار مشتری آغاز و باعث می‌شود بتوان نقشه عملکرد مشتری را ترسیم و نیازهای مشتری را مرتفع کرد.

پورسعید با اشاره به ارائه خدمات ۲۴ ساعته مرکز تماس این بانک گفت: یکی از اقداماتی که لازم است در راستای ارائه خدمات دیجیتال به مشتریان ارائه شود، پاسخگویی ۲۴ ساعته به نیازهای مشتریان است. که این مهم با حضور همکارانم در مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر است.

وی افزود: البته فضای دیجیتال امکانات دیگری را در اختیار ما قرار داده که به زودی از بخشی از آنها در تعامل با مشتریان در همراه بانک رونمایی خواهیم کرد. مدیرعامل بانک ایران زمین در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه بهبود ارائه خدمات تنها از طریق تعامل با مشتری امکان پذیر است، گفت: در حال حاضر از راه‌های مختلف مانند نظر سنجی ما بصورت دائمی در حال دریافت نظرات مخاطبین و به کارگیری آنها در ارائه خدمات هستیم. مشتریان هم با انتقال نظرات خود می‌توانند ما در این مسیر کمک کنند.

  • اشتراک در:
 برماس خبر داد: افزایش ۳۲ درصدی پرداخت تسهیلات بانک سپه در کهگیلویه و بویراحمد  وضعیت صادرات نفت ایران در سال آینده چگونه خواهد بود؟

0 نظر

ارسال نظرات شما

0

alternative title

آخرین خبرها

شبکه های اجتماعی

ما را در تلگرام دنبال کنید

https://t.me/sarzaminpooya

ما را در توییتر دنبال کنید

#tee

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

http://instagram.com/sarzaminpooya

ما را در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/sarzaminpooya

عناوین اصلی

  • alternative title
  • alternative title
  • alternative title
  • alternative title
  • alternative title
image title here

Some title